V dnešní epizodě rozebírám rozdíly v tom, jak si agentury či freelanceři nechávají platit za svou práci. Že je mnoho těch, kteří si účtují peníze za aktivity. Nebo za hodiny strávené prací. Pak je druhý typ marketérů, kteří si účtují podle doručených výsledků. Pokud přinesou obchody, berou si podíl. Pokud ne, odchází jen s málem. Se kterými chcete spolupracovat vy?
V DÍLU NAJDETE:
[00:43] Mnoho klientů, kteří v Brand Hubu poptává outsourcing marketingu, poptává aktivity.
[01:29] Z mé zkušenosti je model, který ve většině používají současné marketingové agentury, u menších firem dlouhodobě neudržitelný.
[02:32] Chceme pomáhat klientům růstu, ale zároveň chceme růst s nimi.
[03:51] Většina obsahů tvořených firmami na sociálních sítích není žádný pokročilý marketing.
[04:15] Je však otázka, jestli post, který takto v nákladech vyjde třeba na 2 000 Kč, přinese firmě skutečně stejnou nebo vyšší hodnotu v prodejích.
[05:22] Platit za to, že si lidé jen přečtou váš obsah na sociální síti, mi jako marketérovi přijde hloupé.
[07:03] Na model success fee jsme přešli proto, že nám přijde výhodný a fér pro obě strany.
[09:42] Poučení na závěr.
[10:00] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[10:15] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.