V jedenácté epizodě se podíváme na to, proč je důležité své potenciální zákazníky (prospekty) rozdělovat na několik skupin a v čem se tyto skupiny liší. Zaměříme se na to, jak s jednotlivými skupinami komunikovat a co od vás chtějí slyšet, aby vám věnovaly svou pozornost.
V DÍLU NAJDETE:
[01:02] Potenciální zákazníky můžeme rozdělit do tří skupin.
[01:33] Je to prosté. Člověku, který si neuvědomuje, co konkrétně je jeho problém, nepojmenoval si tužbu nebo potřebu, kterou cítí, nemůžete nabízet produkty.
[02:14] Mnoho majitelů firem si myslí, že zákazníci mohou být všichni.
[03:55] Příběh o psovi, který neustále kňučel.
[05:00] Tito lidé nejsou na vaše produkty připraveni, nebudou je vyhledávat ani kupovat.
[06:30] Vaše komunikace, tedy to, jak danou cílovou skupinu oslovujete, by se měla točit kolem problému potenciálních zákazníků.
[07:36] Text reklamy by měl jasně definovat, jaký problém rozebíráte.
[08:44] Tato skupina nejen že ví, že má nějaký problém, dokáže ale i pojmenovat příčinu daného problému a tím pádem lépe definovat svou potřebu.
[09:44] Skupině 2 byste ve své komunikaci měli dát najevo, že rozumíte její potřebě.
[12:04] Takoví lidé již vybrali konkrétní typ řešení a zkoumají jednotlivé produkty či služby v rámci dané kategorie.
[13:11] V této fázi zákazníci chtějí učinit nákupní rozhodnutí. A to, jaké argumenty a informace jim nabídnete, případně to, zda s nimi už máte z dřívějška vybudovaný nějaký vztah, rozhodne o tom, zda peníze pošlou vám nebo vaší konkurenci.
[14:20] Poučení na závěr.
[15:00] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[15:13] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.