Tato epizoda je jednou z těch, v nichž řeším, jak komunikovat se zákazníky v jednotlivých fázích životního cyklu (respektive v jednotlivých fázích dle frameworku See-Think-Do-Care). Nebudeme se ale přímo zabývat tím, ve které fázi je nejlepší zvolit e-mailing, ve které PR, ve které kampaně ve vyhledávání atd. To přijde někdy později. V této epizodě se podíváme na to, kde a co lidem v jednotlivých fázích jejich zákaznického životního cyklu říkat (tedy na obsah komunikace).
V DÍLU NAJDETE:
[00:43] Lidé před tím, než se stanou našimi zákazníky, prochází různými fázemi toho, jak moc si uvědomují svou potřebu a jak blízko jsou k jejímu naplnění.
[01:35] Dnes už totiž víme, že klasický firemní web s nabídkou produktů nebo služeb pro pokrytí všech fází životního cyklu zákazníka zdaleka nestačí.
[03:35] Je vhodné obsah komunikace pro jednotlivé skupiny potenciálních zákazníků od sebe oddělit.
[06:43] Cílem myšlení v rovině konverzních trychtýřů a práce s nimi je zvětšit každou jednotlivou úroveň trychtýře na nejvyšší možný počet prospektů.
[09:50] Celou dobu této komunikace, od začátku do konce, provází prospekty značka naší firmy. Ta si díky tomu začíná budovat vztah.
[10:46] Základním principem úspěšných konverzních trychtýřů je snaha získat v co nejdřívější fázi kontakty na potenciálního zákazníka.
[12:50] Poučení na závěr.
[14:38] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[14:50] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.