V dnešním díle se věnujeme firemní respektive podnikatelské vizi. Co by měla být firemní vize, aby se stala užitečným nástrojem firemního růstu? O kom často svět mluví, jako o vizionářích? A jak s tímto nástrojem pracujeme v Brand Hubu?
V DÍLU NAJDETE:
[01:08] Z něčeho, co bývalo skvělým strategickým nástrojem, který má sílu pohánět kroky nás, podnikatelů, kupředu, se postupem času stalo něco, co za pozornost nestojí.
[02:01] Co by tedy měla být firemní vize, aby se stala skutečným užitečným nástrojem firemního růstu?
[02:49] Mají jakousi vizi jinak fungujícího světa nebo odvětví nebo společnosti.
[04:11] Se slovem vize se totiž pojí další velmi důležité slovo, na které v běžném provozu zapomínáme. A totiž vizualizace.
[05:24] Posláním našich firem je naplnit naši vizi coby otců zakladatelů či matek zakladatelek.
[07:51] Nikdo přece neříká, kolik má mít podnikatel vizí.
[08:42] Vize a poslání jsou nástroji strategického plánování.
[09:41] Vize toho, jak má vypadat firma, jak má vypadat trh, do kterého chceme přinést nějakou změnu, nám dává ten konečný cíl.
[10:23] Poučení na závěr.
[11:26] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[11:39] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.