Dnešní, sedmnáctý díl Marketingových minut bude o třech osobnostech, které třímají prakticky v každém podnikateli. A které se perou o své místo na slunci (rozumějte v hlavě a v činnostech podnikatele).
V DÍLU NAJDETE:
[01:30] Tři osobnosti v těle každého podnikatele jsou technik, manažer a podnikatel (vizionář).
[02:34] Existence a nevyváženost těchto tří osobností prakticky v každém podnikateli nám způsobuje mnoho problémů. A je jedním z hlavních důvodů, proč tolik firem nepřežije své první roky.
[04:24] Být špičkový specialista na sociální sítě neznamená, že se vám povede vybudovat úspěšnou digitální agenturu.
[06:03] Dobře nastavené procesy a vytvořené systémy mají zajistit adekvátní využití potřebného technického know-how tak, aby firma nemusela stát na špičkových odbornících.
[07:47] Klíčové úkoly a způsoby fungování firmy by jednoznačně měly být nastaveny.
[09:05] Ve chvíli, kdy vedení firmy chceme opustit úplně a užívat si zasloužený život rentiéra a majitele firmy bez nějaké výkonné funkce, by vše mělo být již nastaveno tak, že majitel ve firmě není potřeba vůbec.
[09:51] Poučení na závěr.
[10:27] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[10:41] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.