Co nás dneska čeká? Poslední díly jsem zaměřil trochu mimo marketing a konkrétně na principy budování firmy podle Michaela E. Gerbera a jeho díla a firmy E-Myth. Dnes u tohoto tématu ještě zůstaneme, ale podíváme se na něj z trochu jiného úhlu. Více marketingově (pokud tedy chápete marketing spíše pohledem marketingového mixu, tedy čtyř “P”, než čistě jako jiný název pro propagaci).
V DÍLU NAJDETE:
[02:43] Dobře nastavené procesy dělají z firmy odladěný hodinový strojek, kde se všechny důležité části chovají předvídatelně.
[03:37] Proč by normální firma nemohla fungovat jako franšízová?
[04:51] Když se o vás v jakékoli firmě pokaždé postarají s jinou kvalitou, vzroste vaše nejistota, jak dopadne příští návštěva.
[05:32] Vždy, když zákazníci vstupují do nějakého obchodního vztahu, provází je nejistota a stres.
[06:05] Základním úkolem je popsat klíčové kroky a procesy, které musí být udělány, aby zákazníci mohli obdržet své zboží nebo kvalitně provedenou službu.
[07:52] Každý krok, který popisujete, musí mít určeny minimálně následující parametry…
[08:44] Zaměstnanci by měli ideálně pochopit, jaký dopad má dodržování procesů na výsledky jejich práce (na uspokojení zákazníka) a naopak – jaký důsledek má jejich nedodržování.
[10:55] My kreslíme procesní diagramy v Canvě, abychom je mohli sdílet a upravovat ve více lidech.
[11:22] Moje doporučení je, abyste si na začátek takto popsali realizaci jedné služby nebo nějakou větší část procesu obsluhy klienta.
[12:22] Kreativita vnášená do vylepšování nějakého popsaného procesu nebo činnosti je naopak skvělá.
[12:45] Poučení na závěr
[13:34] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[13:48] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.