V DÍLU NAJDETE:
[01:10] Marketing vyvolávající okamžitý zájem o koupi u B2B zákazníků funguje jen velmi zřídka.
[03:10] Z mých zkušeností se v online světě většinou nepodaří získat lead hned na první návštěvě.
[03:53] V praxi můžete pozorovat, že každá firma bojuje u svých zákazníků o tři velmi cenné věci.
[04:19] O pozornost potenciálních zákazníků soupeří mnoho vjemů. Nejen reklam, jimž je většina lidí vystavena v desítkách či stovkách případů každý den.
[06:00] Na jedné marketingové přednášce věnující se online reklamě jsem zaslechl, že reklama bojuje o milisekundy.
[07:53] Čím více času vašeho potenciálního zákazníka si pro sebe získáte, tím pro vás samozřejmě lépe.
[08:27] Amazon by ročně ztratil kolem 1,6 miliardy dolarů, kdyby se jeho web načítal jen o 0,1 sekundy déle.
[10:10] S budováním důvěry souvisí hodnota, kterou potenciálním zákazníkům předáváte již od začátku vašeho nového vztahu, aniž byste po nich něco chtěli.
[10:51] Na tomto principu je postavený tzv. Model postupných transakcí, který používáme při návrhu produktových strategií u našich klientů.
[11:18] Poučení na závěr
[12:05] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[12:17] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.