Je tady další epizoda Marketingových minut, tentokrát zaměřená na pravidlo 7-11-4 a jeho klíčový význam při navazování vztahů s potenciálními zákazníky. Zjistěte, proč je pozornost v dnešní době tak důležitá, jak ji udržet a proměnit ve funkční a autentické vztahy se zákazníky.
Spolu s Michalem prozkoumejte konkrétní nástroje pro získání pozornosti a objevte uplatnění pravidla 7-11-4 v rámci modelu See, Think, Do, Care. Osvědčené postupy z Brand Hubu vám pomohou tvořit obsah, který skutečně osloví vaše potenciální zákazníky.
Pokud chcete budovat silné vztahy s potenciálními i skutečnými zákazníky, nevynechejte pravidlo 7-11-4 ani novou epizodu Marketingových minut.
V DÍLU NAJDETE:
[00:00:00] Úvod epizody
[00:02:21] Pravidlo 7-11-4 a pozornost
[00:04:37] Nástroje pro získání pozornosti
[00:07:39] Pohled budování značky
[00:10:26] Pohled modelu See, Think, Do, Care
[00:13:56] Shrnutí a závěrečné myšlenky