Dnes se budeme bavit o tom, kdo všechno vám může ukrást obchod. O tom, že je dobré nesoustředit se pouze na konkurenty s podobnou nabídkou, jako máte vy. Ale hledat i všechny ostatní, kdo by mohli mít zájem o stejného zákazníka. Budeme se tedy bavit o konkurenci ve všech jejích podobách.
V DÍLU NAJDETE:
[00:48] V praxi rozlišujeme tři typy konkurentů.
[01:52] Je důležité pamatovat na to, že na trhu nejdete jenom proti konkurentům se stejnou nabídkou.
[02:47] Ukažme si příklady toho, jak přistupovat k jednotlivým konkurentům u nějakého konkrétního subjektu, třeba poskytovatele carsharingu.
[03:23] Proč rozlišovat a řešit různé druhy konkurentů?
[03:44] V první fázi zákazník hledá, jaký druh řešení svého problému má zvolit.
[08:05] Zákazník se musel prodrat celou řadou nákupních rozhodnutí, než se dostal k tomu, že vybírá konkrétního dodavatele a něco z jeho nabídky.
[09:26] Další výhodou je, že když oslovujete zákazníky v těch prvotních fázích nákupního procesu, nevyužíváte ty klasické vysoce konkurenční kanály.
[10:23] Jak pracovat se zákazníky v prvotních fázích nákupního procesu.
[12:09] Většina firem se soustředí na to, aby byly vidět na ta hlavní klíčová slova.
[13:45] Klíčová myšlenka tohoto dílu.
[14:11] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[14:24] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.