V tomto díle se podíváme na nejčastější problémy, které vznikají při spolupráci firmy a marketingových agentur. A na které byste si coby majitelé firem měli dávat pozor, pokud chcete, aby vaše spolupráce s agenturou šlapala co nejlépe a dlouhodobě vám přinášela výsledky.
V DÍLU NAJDETE:
[00:55] Stejná zkušenost, se kterou do Brand Hubu přišli všichni poslední klienti.
[01:55] Dvě nejčastější příčiny selhání marketingových agentur.
[03:25] První častá příčina selhání spolupráce ve větším detailu.
[04:20] V čem je rozdíl mezi jednoduchou a multichannel kampaní.
[05:20] Od kdy má cenu řešit multichannel pomocí profesionálů.
[06:37] Druhá častá příčina selhání spolupráce ve větším detailu.
[08:49] Jak to bylo v Brand Hubu a jak je to teď.
[10:45] Klíčové ponaučení z tohoto dílu.
[13:55] Připomínám elektronickou knihu Najděte ty nejvýnosnější zákazníky, kterou jsem pro vás připravil.
[14:31] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[14:39] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.