V tomto dílu popisuji první zkušenosti a závěry z testování marketingové strategie nazývané direct response marketing. Trochu kontroverzního přístupu k marketingu, který můžete v Evropě znát například z teleshoppingu (kde je ale mnohem více nátlakový) či z mnoha oborů zejména ve Spojených státech a Austrálii.
V DÍLU NAJDETE:
[01:00] O čem je direct response marketing
[01:30] Srovnání direct response marketingu a klasických strategií zaměření na zvyšování povědomí a budování značky.
[02:12] Všichni chceme neznámé návštěvníky webu přeměnit ihned v zákazníky. Proč má tedy tato strategie jiný název?
[03:07] První věc, kterou jsem se naučil díky DRM.
[05:10] Druhá věc, kterou jsem se naučil díky DRM.
[06:21] Třetí věc, kterou jsem se naučil díky DRM.
[07:48] Konverzní poměr našich DRM.
[09:00] Klíčové ponaučení z tohoto dílu.
[09:24] Zvu vás na workshop Získejte jednoduché nástroje a postupy, jak dokonale poznat své zákazníky a zmapovat jejich nejdůležitější potřeby.
[09:51] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[09:59] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.