V tomto dílu bych chtěl vysvětlit, proč tak často mluvím o “hodnotové nabídce” a nepoužívám jednodušší a kratší výraz “nabídka”. Zda je mezi nimi v praxi opravdu takový rozdíl, že pro ně máme dva různé výrazy.
V DÍLU NAJDETE:
[00:49] Jaký vnímám rozdíl mezi “nabídkou” a “hodnotovou nabídkou”.
[01:15] Všichni si najivně a trochu sebestředně myslíme, že náš produkt a nabídka mají pro zákazníky hodnotu.
[01:29] Na co reaguje hodnotová nabídka.
[02:52] Data z průzkumu o tom, proč nejčastěji krachují startupy.
[03:30] Příběh o chlapíkovi s obalem na okurku.
[04:22] Další velká past u tvorby produktů.
[05:03] Jiná je situace tam, kde je převis poptávky nad nabídkou.
[05:24] Klíčové ponaučení z tohoto dílu.
[05:43] Důležité slovo na závěr.
[06:15] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[06:29] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.