Tématem tohoto dílu jsou metody dobře použitelné pro zjištění, jak upravit vaši nabídku, produkty či služby. Tak, aby zákazníkům připadaly hodnotnější a přinesly jim v jejich očích více užitku.
V DÍLU NAJDETE:
[01:00] Rozlišujeme tři druhy potřeb či úkolů (jobs to be done) našich zákazníků.
[01:12] Tři základní lidské touhy klíčové pro marketing podle Russella Brunsona.
[01:52] Proč rozlišovat různé druhy potřeb.
[02:26] Za velkou částí našich činností a cílů je nějaká emoce, kterou chceme cítit.
[02:54] Do snah o zvyšování hodnoty naší nabídky je třeba zapojit zákazníky.
[03:40] Jak zjistit, jakým způsobem by si zákazníci přáli upravit vaši nabídku.
[04:59] O čem je kvalitativní průzkum.
[05:22] O čem je kvantitativní průzkum.
[06:24] Svou nabídku můžete i A/B testovat.
[07:29] Věc, kvůli které selhalo mnoho startupů.
[08:56] Poučení na závěr.
[10:12] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[10:26] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.